Beneficiile consumului de piersici.

În această perioadă călduroasă, piersicile sunt excelente pentru hidratare, întrucât conţin aproximativ 87% apă. De asemenea, beneficiile consumului de piersici sunt şi în ceea priveşte lupta cu kilogramele în plus.
De exemplu, 100 de grame de piersici au în jur de 43 de calorii, în timp ce aceeaşi cantitate de struguri are aproape dublu. 
Aceeaşi cantitate de piersici are 0,7 grame de proteine, 11 grame de carbohidraţi, 5 grame de calciu, 2 grame de fibre, 12 miligrame de fosfor, care ajută la menţinerea sănătăţii celulelor nervoase, 197 miligrame de potasiu sau 6,6 miligrame de vitamina C.
Printre altele, beneficiile consumului de piersici sunt şi în ceea ce priveşte combaterea anemiei, constipaţiei sau a hipertensiunii arteriale. De asemenea, nutriţioniştii mai spun că piersicile sunt de ajutor şi în cazul gastritei, a inflamaţiilor rinichilor, bronşite sau astm.
Există studii care arată că piersicile aduc un aport important şi de vitamina A, care ajută organismul să ţină departe formarea celulelor maligne în organe şi glande cu ţesut epitelial.
Un studiu publicat în „Journal of Medicinal Food” arată că pulpa piersicilor conţine antioxidanţi importanţi, care ajută organismul să lupte împotriva formării radicalilor liberi.

Related

Sanatate 3072717939566214663

Trimiteți un comentariu

emo-but-icon

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item